Küçük İşletmeler SEM’e Neden, Nasıl Başlamalı?

Küçük İşletmeler SEM’e Neden, Nasıl Başlamalı?

Bir internet sitesinin kurulması ile reklam çalışmaları için stratejilerin belirlenmesi ve sermaye bütçesinden en az %20- %40’lık bir payın da reklam çalışmaları için ayırılması gerekmektedir. İster dijital ürün satışı isterseniz de fiziki ürün satışı yapın, internet üzerinden satın alma gerçekleştirecek yeni kullanıcıları doğal olarak internet dünyasından bulmanız gerekmektedir.

Küçük İşletmelerin Adwords’e ( SEM ) Başlaması İçin Nedenler
– Rekabet ortamının daha eşit bir halde sağlanması
– Rakipleriniz ile ürün bazlı rekabet içerisine girebilmek
– E-ticaret sektöründeki pastadan pay alabilmek
– Marka bilinirliğini arttırmak
– Sabit müşteriler edinerek satış sirkülasyonunu sağlamak
– Yeni müşteriler edinmek
– Daha fazla satış potansiyeli yakalamak
– Reklam maliyetlerini ürün başına minimuma düşürmek

Küçük İşletmeler Adwords’e ( SEM )Nasıl Başlamalı?

Öncelikle küçük işletme sahipleri veya site yöneticilerinin Adwords konusunda bilgisi yok ise mutlaka adwords danışmanlığı hizmeti almasını öneriyoruz. Sebebini ise sizlere iki örnek ile açıklayalım.

İşletme Sahibinin yönettiği hesapta;
300 TL ile 500 tıklama ve ortalama 10 satış yapılıyor ise

Adwords Ajansı veya uzmanının yönettiği hesapta;
300 TL ile 800 tıklama ve ortalama 20 satış yapılabilmektedir.

Adwords yönetimi için verilen bu örnek tamamen rastgele sayılardan oluşuyor olsa da harcayacağınız reklam tutarı içerisine giren Adwords yönetimi hizmeti kendini rahatlıkla amorti etmektedir. Bu nedenle küçük işletmelerin ortalama 1000 – 2000 TL gibi rakamlar ile Adwords’e başlaması ve mutlaka reklam kampanyalarını işin ehli bir firma ile gerçekleştirmesini tavsiye ediyoruz.

Adwords Ajansı İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.