Kobilerin Dijital Pazarlamada Kullanabileceği Araçlar

Kobilerin Dijital Pazarlamada Kullanabileceği Araçlar

Kobilerin dijital pazarlama alanında ihtiyaç duyduğu teknik bilgiyi en aza indirgeyen araçlar sayesinde birçok marka dijital pazarlama süreçlerini bu şekilde yönetmektedir. Listemize ilk sırada SEO araçları ile başlatmaktayız.

Ubersuggest: İçerik pazarlaması alanında anahtar kelimeler ve en çok aranan kelimeler konusunda yardımcı olan Ubersuggest işlevsellik bakımından önemli bir araçtır. Aracın kullanımı ise oldukça basittir. Örneğin anahtar kelime bulma konusunda sorun yaşadığınız bir kelimeyi yazdığınız taktirde kullanıcılar tarafından en çok aranan türev kelimeleri görmenize müsaade etmektedir.

SEMrush: Seo alanında rakip analizi, anahtar kelime takibi, backlink analizi ve takibi gibi imkanlar sunan SEMrush SEO uzmanlarının vazgeçilmezi haline gelmiştir.

Google Analytics: Kimilerine göre sadece ziyaretçi sayısı, sayfadan çıkma oranı gibi temel işlevler için kullanılan bir araç olsa da Adwords, Adsense gibi araçlar ile bağlandığında performans açısından uçuk raporlamalar ve analizler yapmanıza imkan sağlamaktadır. Başlı başına bir meslek haline gelen Google Analytics özellikle kullanıcı deneyimi konusunda mükemmel sinyaller yakalamanızı sağlamaktadır.

Grammarly: İçerik pazarlaması konusunda yardımcı bir araç kabul edilen Grammarly yazdığınız metinlerdeki yazım ve imla hatalarını gidererek kusursuz bir içeriğe sahip olmanızı sağlıyor. Bu bağlamda yapılan gramer hatalarına dahi müdahale ettiği için oldukça sevilen bir araç haline geliyor.

Mandrill: Toplu mail konusu kobiler arasında büyük bir dert haline gelse de Mailchimp & Mandrill iş birliği bu soruna çözüm bulmaktadır. Sadece toplu mail gönderim işlemi değil toplu mail kampanyalarının tamamının geri dönüşüm raporlarını da sağlamaktadır.

Zoho:
Dijital pazarlama maliyet oluşturan bir pazarlama stratejisi olmasına rağmen Kobilerin veya küçük işletmelerin başlangıç aşamasında ücretsiz olan tüm araçlardan yararlanmasını tavsiye etmekteyiz. Zoho satış ve müşteri geçmişlerini arşivleyerek hedef kitlenize nasıl daha hızlı ve etkin şekilde ulaşabileceğimizin planlamasını yapabileceğiniz bir araçtır.

Bir önceki yazımız olan İçerik pazarlamasında Inbound Marketing başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

SEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.