İçerik Pazarlamasının SEM’e Faydaları

İçerik Pazarlamasının SEM’e Faydaları

İnternet sitelerinin içeriğin önemini fark etmesinin ardından boyutları arttırılan içerikler neden dönüşümleri azaltıyor öncelikle onu bir inceleyelim. SEM kampanyaları dâhilinde sitenize giren kullanıcıları içerik ile bilgilendirmek tabi ki doğru bir stratejidir fakat bu stratejiyi uygularken ziyaretçiyi sıkacak oranlara ulaşılmaktadır.
İÇERİK UZUNLUĞU
İlk olarak belirteceğimiz madde diğer 3 madde ile ilişkili olduğundan dolayı buradan başlamak daha doğru olacaktır. İçeriğin uzun olması o içeriğin kalitesine etki etmemektedir. İçeriklerinizi oluştururken de bu durumu unutmamanız gerekiyor. Kaliteli içerik az cümle = çok etkileşim formülünden geçmektedir.


İLK TANIŞMA

İlk tanışma yaşanan sayfanın içerik optimizasyonu iyi şekilde yapılmalıdır. Ziyaretçi ilgi duyarak girdiği ilk tanışma sayfasında neler olmasını ister, neleri merak eder? Örnek olarak bir telefon markasının arama hacimlerini inceleyelim. Karşımıza şöyle bir cevap niteliğinde istatistik geliyor.

– fiyatı
– özellikleri
– en ucuz
– yorumları

BİLGİLENDİRME

İçeriğin bilgilendirme kısmında tanışmada gerekli olan bilgilerin iyi şekilde yerleştirilmesi gerekmektedir. İlk olarak özelliklerinden, ardından fiyatından ve son olarak kullanıcılar üzerinde bıraktığı etkisinden bahsedilebilir.

İÇERİĞİN BULUNDUĞU ALANA UYGUNLUĞU
İçeriğin doğru amaca hizmet ettiğinden emin olmanız gerekmektedir. Bu kontrolü ise ziyaretçi geri dönüşlerini ölçerek yapabilirsiniz. Örneğin hazırladığınız 4 farklı metni kullanarak hangisinden en çok geri dönüşü aldığınızı inceleyiniz. Ardından aldığınız geri dönüşlerden hangi metin sorumlu ise sürekli olarak o tarz bir anlatım yapısı oluşturunuz.

Bir önceki yazımız olan SEM Dünyasının Yeni Trendi - Growth Hacking başlıklı makalemizde Growth Hacking, sem ve SEM Growth Hacking hakkında bilgiler verilmektedir.

SEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.