Google Adwords

Google Adwords

Reklam sektörüne yeni bir soluk kazandıran Google Adwords reklamları her geçen gün gelişen ara yüzü ile reklam verenlere daha başarılı olmaları konusunda imkanlar sunuyor. Bu imkanların ve yöntemlerin en çok tercih edilenleri arasında Remarketing gelmektedir.

Remarketing?

Reklam verenin sitesinde istediği bir alana remarketing kodu koyması ile kullanıcıların çerezlerine tanımlanan bu reklam kodu, reklam verenin istediği şekilde reklamları o sayfayı ya da siteyi gezen kullanıcıya göstermesine yaramaktadır. Yani örneğin; bir ayakkabı satış sitesinde gezen kullanıcıya hangi ayakkabıyı gezdi ise o ayakkabının reklamları o kullanıcıyı izleyecek şekilde tanımlanabiliyor.

 

Google reklamları ve Remarketing?

Müşteri portföyünü arttırmak için ya da satış oranlarını arttırmak için kullanılan bu reklamlar web üzerinde gezinti yapan potansiyel müşterilerin yakalanmasını ve ilgi çekici reklamlar ile kendi marka ya da ürününüze çekebilmek adına yaratıcı tarzda hazırlanan reklamlar ile hedefe ulaşma amacıdır. Hedefiniz markanızın tanınması ya da direkt olarak ürün satışı olabilir. E ticaret sitelerinde izlenmesi gereken reklam yolu ile marka yönetimi geliştirmesi adı altında yapılan reklamların izleyeceği yollar birbirinden farklıdır.

 

Kısacası Google reklamları SEM kullanıcı ile firma arasında bağ demektir. Firmanın kullanıcıya, kullanıcının da firmaya ulaşması sağlanır. Böylelikle internet üzerinde istediğini arayan bir kişi reklamların kolaylığı ile istediği ürünü daha kolay bulabilir ya da reklam veren firma sattığı ürünü arayan müşterisine daha rahat ulaşır. Google bu anlamda en hızlı ve aktif sonuçları kelime ya da görsel bazlı olarak reklam dünyasına sunmuştur.

Bir önceki yazımız olan İçerik Pazarlamasının SEM’e Faydaları başlıklı makalemizde İçerik Pazarlaması, İçerik Pazarlamasının SEM’e Faydaları ve SEM Faydaları hakkında bilgiler verilmektedir.

Google Adwords DanışmanlığıSEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.