SEM Google Adwords Tıklama Başına Maliyetler

SEM Google Adwords Tıklama Başına Maliyetler

Google Adwords, tıklama başına bütçe ayırarak markanızın reklamının Google’da en üst sıralara çıkmasını sağlayan bir hizmettir. Google SEM hizmetini kullanırken bütçenizi akıllıca planlamaya, doğru stratejiyi belirlemeye ve kazanç sağlayacak anahtar kelimeleri seçmeye özen göstermelisiniz. Çünkü bu platformda anahtar kelimeler rekabetin nedenidir.

Anahtar Kelime Listesi Yaparak İşe Başlayın

Google Adwords reklam mecrasında öncelikle markanız ile ilişkili olabileceğini düşündüğünüz tüm anahtar kelimelerin listesini çıkarmanız gerekir. Bu anahtar kelimeler belirli sözcük öbeklerinden oluşacaktır. Daha sonra çeşitli araçlar yardımı ile bu anahtar kelime kombinasyonlarını deneyerek sizin için en kazançlı sonuca ulaşabilirsiniz. Şunu da unutmamak gerekir ki en pahalı kelime en kazançlı anahtar kelime demek değildir.

Google Keywords Planner Kullanın

Google Adwords nasıl kullanılır? Dijital pazarlama platformunda en sık duyulan sorulardan biri bu sorudur. Bu sorunun cevabı ise Google Keyword Planner hizmetinde gizli… Anahtar kelime seçiminin bu denli önemli olduğu bu hizmet için Google Keyword Planner aracını rahatlıkla kullanabilirsiniz. Böylece reklam teklifi vermek istediğiniz anahtar kelimelerin ne kadar çok arandığını, bir anahtar kelimeye ne kadar teklif verildiği, rekabet şartlarını kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Üstelik Google Keyword Planner ile rekabet gücü yüksek olan anahtar kelimeleri bulabilir ve rakip analizi de yapabilirsiniz. Tıklama Başına Maliyet stratejisini kullanarak size en çok kazandıracak kelimeleri keşfedebileceksiniz.

Etkileyici Bir Reklam Metni Oluşturun

Sizin için en uygun anahtar kelimeleri tespit ettikten sonra yaratıcı ve etkileyici sloganlar ile markanızı en iyi biçimde ifade edebilecek bir reklam metni oluşturun. Reklam metninin içine anahtar kelimeleri tutarlı bir biçimde gizlemelisiniz. Anlamsız kelime öbeklerinin yan yana dizilimi reklamı gören müşteriler tarafından itici bulunabilir.

Sürekli Analiz ve Araştırma Yapın

Google Adwords para kazanma için en uygun reklam aracıdır. Fakat bu reklam çalışmalarını yürütmek için sürekli araştırma yapmalısınız. Analiz raporlarına göre hangi anahtar kelimelerin daha çok kazanç sağladığını görebilirsiniz. Farklı stratejileri incelemeli ve birkaç adım sonrasını iyice hesaplamalısınız. Eğer Google Adwords konusunda verimli bir çalışma yakalayamıyorsanız bir uzmandan danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan SEM Ne Demektir? başlıklı makalemizde SEM Dijital Pazarlamada Nasıl Kullanılır, SEM İçin Bütçe Nasıl Yapılmalıdır ve SEM Ne Demektir hakkında bilgiler verilmektedir.

Google Adwords YönetimiSEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.