Google Adwords TBM Düşürme Taktikleri

Google Adwords TBM Düşürme Taktikleri

Google Adwords ( SEM ) reklam verenler için TBM düşürme teknikleri sayesinde daha düşük bütçeler ile daha yüksek performans alabilmek mümkündür. Bunun için yapılabilecek bazı işlemler olduğu gibi aşırı derecede bir teknik bilgiye de ihtiyacınız yoktur. Genellikle Adwords danışmanlığı ( SEM ) aldığınız firmada da Adwords uzmanları bu işlemleri yaparak düşük maliyetler üzerinden reklamlarınızı yayınlar.

 

 

Kalite Puanınızı İnceleyin

Kalite puanı Google Adwords tarafından kesin olmasa da paylaşılan bilgiler sonucunda bazı faktörlere göre belirlenmektedir. Bunların başında kampanya içerisinde anahtar kelimelere yer verilmesi, ilgili reklam grubuna bağlantı verilen sayfanın anahtar kelimeler ile uyumlu olması gibi birçok koşul bulunmaktadır.

Anahtar Kelimelerinizin Performansını İnceleyin

Belirlediğiniz anahtar kelimeler üzerinden alınan tıklama sayısı, ödenen tıklama başı maliyet gibi birçok unsur incelenmelidir. Ardından bu incelemenin sonucunda düşük tıklama başı maliyete sahip olan anahtar kelimeler yayına devam ettirilerek kalan yüksel maliyetli anahtar kelimeler reklamlardan çıkartılmalıdır.

Uzun Anahtar Kelime Öbeklerini Deneyin

Anahtar kelimeler ne kadar kısa olursa bu kelimeler üzerinden reklam veren kişi sayısı arttığından rekabet oranının da artmasına sebep olacaktır. Bunun yerine daha uzun anahtar kelimeler belirleyerek bu kelimelerdeki düşük maliyetlerin tadını çıkarabilirsiniz. Genellikle adwords ajansı firmalar bu yöntemler ile anahtar kelimelerin reklam maliyetlerini minimum orana düşürmektedir.

Adwords yönetimi sayesinde reklamlarınızı daha etkin hale getirerek daha fazla ziyaretçiyi sitenize yönlendirmeniz mümkündür.

Bir önceki yazımız olan Adwords Karakter Sınırını Aşmak başlıklı makalemizde Adwords Karakter Sınırı hakkında bilgiler verilmektedir.

SEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.