Adwords Reklamları Telefon Uzantıları

Adwords Reklamları Telefon Uzantıları

Google Reklamları Telefon Uzantıları; kullanıcıların reklamlarınızdan direkt olarak işletmenize telefon ile ulaşabildiği ve bu sayede daha fazla etkileşim alabileceğiniz uzantı türleridir.

Google’ın Google Reklam Uzantıları konusuna ne kadar çok önem verdiğini artık herkes çok iyi biliyor. SEM reklamlarının sıralamalarını büyük ölçüde etkileyen bu uzantılar, bazı gerekli yeterliliklerinizin var olması durumunda reklamlarınızda otomatik olarak gösteriliyor.

Sahip olduğunuz işletmenizin daha çok telefonla aranmasını istiyorsanız, Google Adwords Reklamları Telefon Uzantılarını mutlaka kullanmalısınız. Google Adwords Reklamları Telefon Uzantıları sayesinde kullanıcılar Google arama sonuçları sayfanızdaki reklamlarda bulunan telefon işaretine tıklayarak doğrudan sizi telefonla arayabilir ve sizinle iletişime geçebilir.

Bu sayede herhangi bir konuda işletmenizden hızlı aksiyon almak isteyen veya doğrudan iletişim kurmak isteyen kullanıcılar için en doğru seçeneği sunmuş olursunuz.

Telefon uzantılarını; kampanyalar veya reklam grupları kısmında bulunan, reklam uzantıları bölümünden ekleyebilirsiniz. Uzantı eklemeye geldikten sonra yeni bir telefon numarası ekleyebilir, ya da hali hazırda var olan bir telefon numarasının güncelleyebilirsiniz.

Gelişmiş ayarlar kısmında ise, haftanın hangi günleri ve hangi saat aralıklarında çalıştığınız gibi ayrıntıları belirleyerek, sadece bu günler ve bu saatlerde arama alabilir, kullanıcılara boş yere arama yaptırmayarak hep bütçeyi boşa harcatmayabilir, hem de kullanıcıların güvenini kaybetmeyebilirsiniz.

Google Adwords Reklamları Telefon Uzantıları İçin Google Yönlendirme Numarası

Diğer bir önemli konu ise, bu adımları uygularken kesinlikle bir Google yönlendirme numarası kullanmalısınız. Bu sayede gelen aramaların ayrıntılarını gözlemleyebilir ve ayrıca bu aramaları dönüşüm olarak izlemenizi sağlayabilir.

Google yönlendirme numarası kullanarak dönüşümleri etkinleştirdiğiniz telefon uzantılı reklamlarınıza özel, dönüşüm tabanlı teklif stratejilerini kullanabilir ve reklamlarınızın başarısını arttırabilirsiniz.

Google Adwords yönlendirme numarasının kullanılabildiği ülkeler; Avustralya, Belçika, Kanada, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Danimarka, Almanya, Macaristan, İrlanda, İsrail, İtalya, Polonya, Romanya, Slovakya, İspanya, İsveç, İsviçre, İngiltere ve Amerika Birleşik Devletleri.

Google Adwords yönlendirme numarasının kullanıldığı ülkeler arasında Türkiye henüz bulunmamakta, fakat Google’ın en yakın sürede bu hizmeti Türkiye’ye de açması bekleniyor.

Google Adwords SEM Reklamları Telefon Uzantıları kullanarak elde ettiğiniz veriler sayesinde, telefon uzantılarından tıklayarak işletmenizi arayan kullanıcıların, normal reklamlardan gelen kullanıcılara göre dönüşümlerinin daha fazla olup olmadığını ölçebilirsiniz.

Eğer telefon uzantılarından gelen dönüşüm normal reklamlardan gelen dönüşümlerden daha fazla ise, yalnızca mobil arama hedefleyen özel kampanyalar yapabilir ve kampanyalarınızın başarısını arttırabilirsiniz.

 

Bir önceki yazımız olan Adwords Hesabınız Bing'e Nasıl Klonlanır başlıklı makalemizde adwords, bing ve bing ads hakkında bilgiler verilmektedir.

SEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.