Google Adwords Reklam Ajanslar

Google Adwords Reklam Ajanslar

Google Adwords ajansının kurumsal anlamda hizmet vermesi için bazı gereksinimlere ve tecrübe donanımlarına ihtiyaç duymaktadır. Örneğin Google Adwords hesap yönetimi konusunda verilen sertifikalar profesyonelliğin ilk adımı olacaktır.  SEM konusunda hizmet veriyorsanız mutlaka sertifikaya sahip Google Adwords hesap yöneticilerini ajansınızda barındırmanız gerekmektedir.

Oluşturulan reklam kampanyalarında TBM (Tıklama başı maliyet)’lerin nasıl düşürüldüğü merak konusu oluyor. Bu konuda bilgimiz dâhilinde bireysel veya işletmeniz için vereceğiniz reklamlarda TBM’leri nasıl düşüreceğinizden maddeler halinde bahsedeceğiz. Bu tekniklerin birçoğu aynı zamanda reklam ajansları tarafından sürekli olarak kullanılan tekniklerdir.

1. Negatif anahtar kelimeler

Kampanyaları oluşturduktan sonra verdiğiniz anahtar kelimelerin türevlerinden gelen anahtar kelimeleri engelleyerek tam hedef kitleye uygun kelimelerin yayında bırakılması kampanyanızın geri dönüşlerini arttıracaktır.

2. Uzun kelimeler seçimi

Son 3 yıldır yaşanan bir diğer değişim ise anahtar kelimeleri uzun varyasyonlarını belirleyerek minimum TBM ile maksimum geri dönüşler almanızı sağlıyor. Uzun olmasına rağmen bu tarz bulduğunuz kelimeler TBM oranlarınızı neredeyse %50-60 oranında düşürecektir.

3. Kampanya metninin hazırlanması

İlk oluşturduğunuz kampanya metninde en iyi geri dönüşleri aldığınız kelimeleri bir kenara not ederek, kampanya metnini değiştirerek ilk hanelere bu anahtar kelimeleri yerleştirmeniz kalite puanını gözle görülür derecede değiştirecektir. Bu sayede TBM oranları da adet bazlı olarak düşüş yaşayacaktır.

4. İlk gün otomatik tbm ayarlayın

İlk gün otomatik olarak açtığınız reklamlar sayesinde kampanyanızın ziyaretçiler ile etkileşimini, anahtar kelimelerinizin ortalama TBM oranlarını, görmeniz ve kampanyanızı buna göre optimize etmenizi sağlar.

Google Adwords Reklam Ajansı İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.