Google Adwords Call Out İle İyi Arkadaş Olacaksınız

Google Adwords Call Out İle İyi Arkadaş Olacaksınız

Google Adwords reklam verenlerin en büyük beklentisi “Artık reklamları da açtım, herkes benim siteme akın edecek. Gelsin paracıklar.” olmaktadır. Fakat Dünya’nın gerçek yüzü reklamların yayınlanması ile ortaya çıkmaktadır.

Buraya kadar gelinen süreçte sonuçların reklam verenleri tatmin etmemesinin nedenlerini şöyle sıralayabiliriz;

– Hedef kitlenin doğru belirlenmemesi
– Anahtar kelimelerin iyi anali edilmemesi
– Site ve telefon bağlantılarının oluşturulmaması

Eğer ki sürekli olarak Google Adwords aracılığı ile reklam veriyorsanız sizi Adwords dünyasının yeni bir özelliği ile tanıştırmak istiyoruz. Teknik açıdan orijinal adı Call – Out olan bu özelliğin biraz da işlevlerine bakalım.

Google arama ağı oluştururken imkan tanınan metin bölümü genellikle birçok reklam veren için yeterli olmamaktadır. Call – Out sayesinde bu kampanyalarda kullanabileceğiniz ek metin alanı kullanımını sağlamaktadır.

Eğer call-out özelliğinin nasıl göründüğünü merak ediyorsanız aşağıdaki kırmızı alandan görebilirsiniz.

Google Adwords Call Out

SEM KAMPANYALARINDA CALL-OUT’A NELER YAZILMALI?

Genellikle satış ve sipariş odaklı sitelerin tercih edebileceği bu özelliği ne tarz metinler ile dolduracağınızı merak ediyorsanız genellikle vurucu ve etkileşim sağlayan metinler oluşturmanızı tavsiye ederiz.

Sitenin rakiplerinden ayıran önemli özelliklerini bu alanlarda dile getirmesi etkileşimi daha fazla arttıracaktır. “En iyi fiyat garantisi, ücretsiz kargo, kapıda ödeme imkanı, canlı destek” gibi ibareler ile CALL-OUT metinlerinizi doldurabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan Sosyal Medya Pazarlaması Seçenekleri başlıklı makalemizde adwords, adwords hizmetleri ve Facebook Reklamları hakkında bilgiler verilmektedir.

Google Adwords DanışmanlığıSEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.