En Etkili Growth Hacking Araçları

En Etkili Growth Hacking Araçları

Özellikle B2B pazarlama stratejilerinde önümüze çıkan “Growth Hacking” kavramı her geçen gün SEM alanında da önem kazanıyor. Son kullanıcıların davranışlarını inceleyen bilim dalı olan Growth Hacking için işinize yarayacak en etkili araçları sizler için bir araya getirdik.

SellHack

Önemli bir hedef kitle potansiyeline sahip olan Linkedin iletişim için biçilmiş kaftan diyebiliriz. Fakat Linkedin üzerinden profiline baktığınız kişilere sadece mesaj atmak sizin için yeterli gelmiyorsa SellHack sayesinde bu kişilerin email adreslerine de ulaşmanız mümkün oluyor. Tarayıcı tabanlı çalışan uygulamayı ekleyerek sizin için önem arz eden profillerin mail adreslerini de görmeniz mümkün olacaktır.

Intercom

Mail adresleri, iletişim formları vb. gibi sitenize ait birçok iletişim kanalınız bulunuyorsa Intercom işinizi oldukça kolaylaştıracaktır. Müşteri ilişkilerinizi tek bir çatı altında toplayarak daha etkin yönetmenize imkan sağlayan bu araç ile özellikle e-ticaret site sahiplerinin hemen tanışması gerekiyor. Re-marketing, e-mail kampanyaları gibi birçok özelliği bulunan aracı sitesi üzerinden inceleyebilir, deneyimleyebilirsiniz.

Crazy Egg

Siteniz için yoğun mesailer harcadınız ve kullanıcıların sitenizi kullanırken nasıl davranışlar sergilediğini bilmiyorsunuz. Ana kaynağı ısı haritaları olan bu aracın sayesinde sitenizde yer verdiğiniz “Call to action” eylemlerine dahi nasıl tepkiler verildiğini görebilirsiniz. Ayrıca bu sayede A/B testi ile alacağınız sonuçlara daha kısa zamanda ulaşmanız da mümkün oluyor.

UnBounce

Bounce “geçersiz, etkin olmayan” anlamına geliyor. Langing page sayfalarının performanslarını ölçen bu aracın en büyük artısı ise zengin ve şık tasarımlara sahip olmasıdır. Eğer fiyatı konusunda olumsuz düşüncelere sahipseniz alternatif olarak Getresponse aracını da kullanabilirsiniz.

Sizlere tanıttığımız bu araçlar sayesinde kullanıcılarınızı daha iyi analiz ederek sitenizi optimize edebilirsiniz. Ülkemizde herkes arama motorları için site yaparken sizin bu tabudan sıyrılarak “Önce ziyaretçi” demeniz rakiplerinizden sıyrılmanızı sağlayacaktır.

Bir önceki yazımız olan Pogo Sticking Nedir? başlıklı makalemizde Pogo Sticking ve Pogo Sticking Hataları hakkında bilgiler verilmektedir.

SEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.