Adwords’de En Büyük Rakipleriniz İle Rekabete Girin

Adwords’de En Büyük Rakipleriniz İle Rekabete Girin

Örneğin bir e-ticaret sitesine sahipsiniz ve elektronik alanında faaliyet gösteriyorsunuz. Fakat bu alanda marka olarak otorite kurmuş sitelerden size sıra gelmediğini mi düşünüyorsunuz? O zaman onlar ile SEM Google Adwords alanında rekabete girmek için sizlere SEM ajansı tarafından sunulan altın değerinde ipuçları sunalım.

Öncelikle rakiplerinize göre düşük reklam bütçelerine sahip olduğunuz için kesinlikle endişe etmeyin. Bu bütçeyi doğru bir strateji ile kullandığınız taktirde rakiplerinizin rekabetine ortak olduğunu göreceksiniz.

1. Örneğin “samsung note 5” anahtar kelimesi sitenize gelen trafiğin %5,71’ini sağladığını düşünelim. Adwords panelinde yer alan Açık Arttırma menüsü altında birçok önemli veri tarafınıza sunuluyor. Bu verilere göre optimize ederek satış odaklı ürün kelimelerinde TBM oranlarını biraz daha arttırarak gereksiz trafik yaratan anahtar kelimelerin yayınını pasif hale getirebilirsiniz.

2. Özellikle marka olmuş birçok internet sitesi ürün sonuna eklenerek direkt satın alma eylemi gerçekleştirilir. Örneğin “samsung note 5 hepsiburada” aratması yapan bir internet kullanıcısı %68 oranla o ürünü o siteden almak için aramış olabilir. Satışa odaklı ziyaretçileri kendi sitenize çektiğiniz taktirde onlara bir promosyon veya hediye ürün vaat ederek sitenizden alışveriş yapmasını sağlayabilirsiniz.

3. Daha önceden bir arama sayesinde sitenize gelen ziyaretçiler, Adwords’de yer alan arama ağı yeniden pazarlama listeleri sayesinde size daha düşük tıklama başı maliyetler oluşturacaktır. Bu sayede rakiplerinizden çok daha düşük teklifler ile daha iyi sıralamalar elde etmeniz mümkün olacaktır. Aynı zamanda ziyaretçi tekrar sitenizi gördüğünde oluşacak farkındalık ve güven ekstra puan kazandıracaktır.

4. Farz edelim ki bu zamana kadar oluşan pazarlama listesi sizin için yeterli değil. O zaman yayında olduğu süre boyunda reklam kampanyanızın hangi saatlerde yoğun tık aldığını reklam gurubu içerisinden Bölümlere Ayır > Zaman > Günün Saati şeklinde filtreleyerek zaman konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz. Bu sayede adwords yönetimi için daha etkin bir veriye sahip olabilirsiniz.

5. Adwords danışmanlığı hizmeti almakta rakipleriniz için etkili bir yöntemdir. Sertifikalı bir Adwords uzmanı tarafından hesabınızın yönetilmesi minimum maliyet = maksimum geri dönüş sağlayacağını unutmayalım.

Bir önceki yazımız olan SEM Google Adwords kalite puanı nedir? başlıklı makalemizde Google Adwords Hizmeti ve Google Adwords kalite puanı nedir hakkında bilgiler verilmektedir.

Google Adwords Danışmanlığı İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.