Reklam Maliyetleri Nasıl Düşürülür

Reklam Maliyetleri Nasıl Düşürülür

SEM özellikle dijital dünya üzerinden ürün/hizmet pazarlaması sağlayan veya marka bilinirliğini arttırmak adına reklam verenlerin arama sonuçlarında listelenebileceği bir reklam ağıdır. Tıklama başı reklam maliyetleri çıkaran Adwords için birkaç işlem uygulayarak reklam maliyetlerinin nasıl düşürüleceği konusunda bilgiler vereceğiz.

Görüntülü Reklam Ağı Teklifleri

Eğer daha çok faydayı metin reklamlardan alıyorsanız görüntülü reklamlar için ayrı bir tıklama başı maliyet belirleyebilirsiniz. Bu sayede etkisiz tıklamalar için ödediğiniz maliyetlerden tasarruf edersiniz.

Reklamların Gruplandırılması

Örneğin aynı amaca hizmet eden anahtar kelimeleriniz bulunuyorsa bunları bir reklam grubu üzerinde toplamanız gerekmektedir. Bu sayede anahtar kelimeleriniz ile birebir alakalı sitelerde reklamınız yayınlanarak daha çok fayda görürsünüz.

Anahtar Kelimelerin Reklamlar İle İlişkilendirilmesi

Adwords yönetimi tarafınızca yapılıyor ise reklam grubunuzda verdiğiniz anahtar kelimelere sitenize bağlantı verdiğiniz sayfada da yer verin. Bu sayede reklam puanınız artar ve tıklama başı ödemiş olduğunuz maliyetler düşer.

İlgi Çekici Reklam Metinleri

Özellikle adwords ajansı olarak faaliyet gösteren firmalar kampanyaların oluşturulmasında en çok mesaiyi reklam metinlerinin belirlenmesinde harcarlar.  Sizler de reklam metinlerinizi belirlerken ziyaretçi gözünden nasıl dikkat çekeceğinizi düşünerek metinleri hazırlayın.

Düşük Performanslı Anahtar Kelimeler

Adwords danışmanlığı alanında verilen hizmetlerden bir diğeri de performansı düşük olan anahtar kelimeleri belirleyerek yayınının durdurulmasıdır.

Bir önceki yazımız olan Google Adwords Reklam Kampanyası Nasıl Oluşturulur başlıklı makalemizde Adwords ajansı, Adwords danışmanlığı ve Adwords Hesabı hakkında bilgiler verilmektedir.

Adwords Ajansı İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.