Adwords Karakter Sınırını Aşmak

Adwords Karakter Sınırını Aşmak

Bazı ( SEM ) reklam kampanyalarında kampanya metinlerinin normalden daha uzun olduğu dikkatinizi çekmiştir. Bu yazımızda Google Adwords’ün size tanıdığı karakter sınırının üstüne nasıl çıkabileceğiniz konusunda bilgiler aktaracağız. Genellikle bu yöntem birçok adwords ajansı ( SEM)  tarafından kullanılmaktadır.

İlk olarak Google kampanya ayarlarınızda seçtiğiniz lokasyon bölümüne gelin. Ardından Türkiye’nin yanı sıra Rusya veya Rusya’nın herhangi bir ilini ekleyin. Genellikle Moskovsky’ı seçebilirsiniz. Bu seçeceğiniz ülkenin Latin alfabesi kullanmamasına dikkat ediniz. Ardından kampanya ayarlarını kaydederek işleme devam ediniz. Şimdi karşımıza kampanya metnini yazacağımız alanın geldiğini görüyoruz.

Bu alanda en altta küçük harfler ile yazılmış “Doğu Avrupa ve Asya ülkelerini hedefleyen reklamlar için karakter sınırları” bölümünü işaretlememiz gerekmektedir. Ardından reklamı kaydet seçeneğini işaretleyerek işlemi tamamlayabilirsiniz. Bu cümlenin başında yer alan artı işaretine tıkladığınızda Daha uzun bir metin reklam oluşturmak istiyorum ve yalnızca şu ülkeleri hedefliyorum. Azerbaycan, Belarus, Çin, Hong Kong, Japonya, Kazakistan, gibi seçenekleri seçebilirsiniz.

Şimdi diyeceksiniz ki Rusya’da reklamlarımın görüntülenmesi boşuna reklam maliyeti oluşturmayacak mı? Rusya’da yer alan bir kişinin sizin anahtar kelimelerinizi arama ihtimalleri çok düşük olduğundan bu durum çok düşük bir ihtimale sahip olacaktır. Adwords yönetimi sizin tarafınızdan yapılıyorsa bu şekilde tüyolar sizi rakiplerinizden ayıracak önemli avantajlar sağlayacaktır.

Bir önceki yazımız olan E-ticaret Siteleri İçin SEM Kavramı başlıklı makalemizde adwords, Adwords ajansı ve Adwords danışmanlığı hakkında bilgiler verilmektedir.

SEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.