Adwords Hesap Yönetimi

Adwords Hesap Yönetimi

Google’ın Adwords reklamları hesap yönetimi konusunda son derece detaylı ve teknik bilgilere ihtiyaç duyulmasını gerektirse de herkes SEM kampanyaları oluşturabiliyor. Tabii bu reklamların ne derece faydalı ve geri dönüşlerinin ne kadar sağlıklı olacağı tartışılır.

Neden profesyonel Adwords hesap yönetimi?

 

Adwords mutlaka işinin ehli profesyoneller tarafından yapılmalıdır çünkü yapılacak bazı virgül sonrası kuruş hataları bile firmaya yani reklam verene inanılmaz zararlar ettirebilir. Doğru yönlendirilmiş ve hesaplanmış bir reklam her zaman kazandırır. Tıklama başı maliyetlerin rekabetleri iyi hesaplanıp kelime analizleri en iyi şekilde yapılandırılan reklamlar hem müşterinin istediğini bulmasına yarar hem de reklam verenin müşterisine ulaşmasını kolaylaştırır.

 

Reklamların rekabetleri neye göre belirlenir?

 

Google reklamlarının rekabetleri ve minimum tıklama başına maliyet tutarları arama hacimlerine ve o arama terimlerindeki reklam verenlerin tekliflerine göre yapılandırılmaktadır. Bu maliyetler reklam verenlerin birbirleri arasında bir rekabet ortamı oluşturmasına yarar ancak sağlıklı geri dönüş alınan her bir reklam firmaya artı bir müşteri olarak döner.

 

Sektörel firmalar aracılığı ile verilen reklamların kelime analizlerine bakıldığı zaman genellikle çok daha yüksek tıklama başına maliyetler ile karşılaşmaktayız. Bu maliyetlerin sebebi reklam verenin sattığı ya da reklam verdiği kelimedeki üründen ettiği kâr ile doğru orantılı olmalıdır. İşte tam da bu evrede Adwords hesap yönetimi uzmanı devreye giriyor.

 

Kaliteli yapılan Google reklamlarının analizleri reklam verenin kâr oranlarını mutlaka yükseltirken, yanlış yapılan her analizin sonucu yalnızca zarardan ibaret olarak kalıyor. Google bu tarz konularda yönetilen hesaplara teknik destek sağlıyor olsa da milyarlarca site içerisinde yüzbinlere reklam veren olduğunu düşünürsek birebir sağlıklı destek alabilmek için bile belirli miktarda bir bilgiye sahip olmak gerekmektedir.

Bir önceki yazımız olan İnternet Reklamcılığı başlıklı makalemizde Gösterim Başı Fiyatlandırma, İnternet Reklamcılığı ve Satın Alma Başına Fiyatlandırma hakkında bilgiler verilmektedir.

Google Adwords DanışmanlığıSEM İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.