SEO'da en iyi biziz!

Dünyanın en büyük ve popüler arama motoru Google, web sitelerinin en büyük ziyaretçi kaynağı olmasının yanı sıra, web sitelerinin hedef kitlesine ulaşmasını sağlamaktadır. Hem yüksek ziyaretçiye hemde hedef kitleye ulaşmanın yolu ise, web sitesinin anahtar kelimelerinin Google aramalarında ilk sayfalarda hatta ilk sıralarda çıkmasına bağlıdır. Bunu sağlamanın en kestirme ve kolay yolu ise Google AdWords reklam sistemi ile mümkün olmaktadır.

Google AdWords reklam sistemi ile reklam veren web siteleri, belirlenen kelimeler ile arama sonuçlarında ilk sayfalarda ve üst sıralarda yer almaktadır. Google AdWords reklamları ile arama sonuçlarında yer alan web siteleri, her bir tıklama için ücret ödemektedirler. Söz konusu ücret, aynı anahtar kelimeye diğer reklam verenler tarafından ihale sistemi ile belirlenmektedir. Web sitesi anahtar kelime için ne kadar yüksek ücret öderse, o kadar ilk sayfa ve ilk sıralarda yer alır. Dolayısıyla bir anahtar kelimenin tıklama başına ücreti 20 kuruş olabilirken, bir başka anahtar kelimenin tıklama başına ücreti 20 lira olabilir.

Kendimizi Google ajansıyız, çözüm ortağıyız gibi lanse etmiyoruz.

Neden Google AdWords Danışmanlığı Alınmalı?

Google AdWords reklamları ile kolay ve kestirme yoldan ilk sıralarda yer almak mümkündür fakat içerisinde barındırdığı çok çeşitli ayarlar nedeniyle dikkat edilmesi gereken çok fazla unsur bulunmaktadır. Bu unsurlara dikkat edilmemesi durumunda ise hedeflenen kitleye ulaşılamamasının ve kazanç sağlanamamasının yanı sıra ciddi maddi zararlar edilmektedir. Hatta bu maddi zararlar öylesine büyük boyutlara ulaşmaktadır ki, bir çok firmanın iflasına dahi neden olmaktadır.

Google AdWords reklam sistemi, ülke, dil, bölge, yaş, cinsiyet, reklamların gösterileceği yer ve cihazlar, reklamların gösterileceği zaman olmak üzere bir çok ayar yapma imkanı sunmaktadır. Bu ayarların her biri ayrı birer öneme sahiptir. Eğer bir ya da bir kaçının ayarları belirlenen hedefe yönelik yapılmaması durumunda hedefe ulaşmak ya mümkün olmamaktadır ya da bunun için ciddi kayıplar verilmektedir.

Google AdWords reklam sistemi, ülke, dil, bölge, yaş, cinsiyet, reklamların gösterileceği yer ve cihazlar, reklamların gösterileceği zaman olmak üzere bir çok ayar yapma imkanı sunmaktadır. Bu ayarların her biri ayrı birer öneme sahiptir. Eğer bir ya da bir kaçının ayarları belirlenen hedefe yönelik yapılmaması durumunda hedefe ulaşmak ya mümkün olmamaktadır ya da bunun için ciddi kayıplar verilmektedir.

Aynı şekilde bir diğer en önemli unsur olan anahtar kelime çalışması ve anahtar kelime ayarları da doğru bir şekilde yapılmaması durumunda ciddi maddi ve zamansal kayıplara neden olmaktadır.

Örneğin sadece İzmir 'de, haftanın 5 günü araba kiralama hizmeti veren bir firmanın Google AdWords reklamı verdiğini düşünelim. Gerekli ayarlar ve anahtar kelime çalışmaları yapılmaması durumunda reklamlar Türkiye 'deki bütün illerde, haftanın her günü, her saati gösterilir. Hatta reklamlar, amacı araba oyunu oynamak isteyen çocukların dahi karşısına çıkabilir. Bu da reklam için belirlenen bütçenin kısa sürede tükenip, hiç kazanç sağlanamamasına ve ciddi zararlar edilmesine neden olur.